pondělí 28. prosince 2009

My Christmas


Tak dlouho očekávané svátky už jsou za námi...achjo, zase čekat rok, než budeme alespoň nějakou naději k tomu, že si můžeme přát cokoli, a můžeme to vážně dostat. Co se týče mých Vánoc, byli vážně hektické. Měla jsem co dělat, abych sehnala dárky pro přátele, natož pro rodinu. Rodina se tedy musela uskromnit. V den D, kdy se sešla celá rodina, jsem už nedočkavě vyřvávala že mám hlad, a že ze zlatého prásatka vážně nic nebude. Pak byla řada na dárkách. Odmítla jsem rozdávat dárky, protože mě to už vážně od první třídy omrzelo, takže se přepracovaná maminka této pozice musela zhostit. Přesto, že nepatřím mezi lidi kteří "umí" přijímat dárky, začala jsem kříčet když jsem rozbalila mobil. Ještě větší radost ze mě museli mít sousedé při vybalení notebooku. Vážně, myslím že sem jim zkazila Vánoce :D )

A jak jste dopadli vy? Dostali jste vše, co jste si "Ježíškovi" napsali? :)


4 komentáře:

  1. Letosni svatky opravdu byly divne: hekticke, divne, nudne.. i kdyz jsem dostal dost penez i prijemne parfemy, ktere jsem chtel (nic vic jsem ani nechtel:D)a pak nejake darky jako prekvapeni (sestra umi vzdy prekvapit), proste jsem si je moc neuzil... :( Snad pristi rok bude lepsi...

    OdpovědětVymazat
  2. co jsi dostala za mobil??

    OdpovědětVymazat
  3. Jééé mobil a notebook! Vzpomínám, co jsem dělala, když jsem ho dostala já =D Naštěstí máme hodné sousedy =)

    OdpovědětVymazat