čtvrtek 10. prosince 2009

Opened ;)

Wow...vím,že to asi neni uplně správný začátek "něčeho" nového, ale jinak to popsat neumím. Dlouho jsem si pohrávalal s nápadem o blogspotu, protože ho všichni začali tvořit. Jen málo blogerů zustalo na blogu.
Vážně netuším, jak dlouho mi tahle stránka vydrží, protože mě všechno brzo omrzí. Ve chvíli,kdy jsem klikla na tlačítko "ZALOŽIT"řekla jsem si:"Sakra...tohle nemuže vyjít",ale stejně někde v podvědomí doufám, že to vyjde.
Proč jsem vlastně začala s blogspotem o mém JÁ? Největší inspirací byla pravděpodobně Londonery (která se stejně přesunula zpět na blog) a "The Blond Salad". Rozhodně nepředpokládám, že někdy budu tak úspěšná jako tyhle "fashionistky",ale nedalo mi to, a musela jsem to vyzkoušet.
Dlouho jsem přemýšlela nad tím, co sem vlastně napíšu...měla jsem tisíce možností, a teď nevím jak dál...nejsem žádnej pisatel,takže ode mne nečekejte žádné eposy.
Na někoho jako jsem já tenhle úvod stačí. Omlouvám se těm, co čekali něco víc, ale vážně, moje hlava už toho více nevydá.
Takže jenom na závěr si (trošku egoisticky) popřeju hodně štěstí,a aby mi to vydrželo. Zároveň děkuju každému, kdo hodlá číst to, co já hodlám psát :D

1 komentář:

  1. No klobouk dolů! Založit si stránky je velká výzva! Držím pěsti, myslím, že podle toho, jakým stylem píšeš, máš šanci větší, než-li jen velkou ;)

    A něco ti doporučím, uprav si v nastavení možnost přidávání anonymních konentářů, protože jinak sem člověk z blog.cz nemůže připsat komentář.... ;)

    OdpovědětVymazat